Wie niet kiest wordt niet gekozen

Hoe communiceer je als ZZP-er met je klant, hoe verzorg je je promotie? Twee belangrijke uitgangspunten vormen de basis.

Wie niet kiest wordt niet gekozen

Boek

ISBN/EAN : 978-90-824806-2-7

42,50 incl. BTWKopen

Digitaal account

ISBN/EAN: 978-90-826069-4-2

47,50 incl. BTWKopen

Boek + digitaal account

ISBN/EAN: 978-90-824806-1-0

57,50 incl. BTWKopen

Productbeschrijving

Hoe communiceer je als ZZP-er met je klant, hoe verzorg je je promotie? Twee belangrijke uitgangspunten vormen de basis. Het eerste uitgangspunt is dat je moet denken vanuit de klant. Het tweede uitgangspunt is dat promotie een proces is, dat zorgvuldig moet worden uitgevoerd.

Stap voor stap werkt de student aan zijn promotiecampagne. De eerste stap gaat over denken als je klant. Daarna komen de promotiemiddelen en het promotieplan aan de orde. De student krijgt handvatten om praktisch aan de slag te gaan. Daarmee vertaalt hij zijn promotie naar omzet en winst. Daarna werkt hij zijn promotieplan uit, en kan hij van start. Dit boek is een gerichte voorbereiding voor de student die als ZZP-er aan de slag gaat.

Aan de hand van dit boek kan de student praktisch aan de slag en kan hij zijn eigen campagne opzetten.

Het boek Wie niet kiest wordt niet gekozen is geschikt voor de mbo-keuzedelen ‘ZZP-tools’ en  ‘marketing’.

Doelgroep

  • Wie niet kiest wordt niet gekozen is geschikt voor mbo-studenten op niveau 3 en 4, en voor hbo-studenten. Ook voor ZZP-ers en startende ondernemers is dit boek van waarde.
  • Docenten worden ondersteund door een uitgebreide docentenhandleiding. Een examen is beschikbaar.
  • “Modern en praktisch. Hier gaat het om!”

    Marc S Docent Marketing en Communicatie

Gratis Preview

Nieuwsgierig naar de inhoud van het boek? Vul uw email gegevens in en u krijgt een PDF met de inhoudsopgave en het eerste hoofdstuk toegezonden.

0